MHP NİKSAR'DA YILDIRIM'LA DEVAM DEDİ
MHP Niksar olağan ilçe kongresi yapıldı
MHP Niksar Olağan İlçe Kongresi Yapıldı
Milliyetçi Hareket Partisi Niksar olağan ilçe kongresi yapıldı.
Halk Eğitim Merkezi salonunda gerçekleştirilen kongre, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Divan seçimi yapıldı.
Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin mesajı okundu.
Divan başkanlığını MHP Tokat İl Başkanı Mustafa İpek yaptı. Yapılan konuşmaların ardından oy verme işlemi gerçekleştirildi. Tek liste ile girilen seçimin ardından mevcut Başkan Azmi Yıldırım güven tazeleyerek yeniden başkan seçildi.
Kongreye MHP Tokat İl Başkanı Mustafa İpek, Serenli Belediye Başkanı Nurettin Keleş, Ak Parti İlçe Başkanı Semih Tepebaşı ve MHP'li üyeler katıldı.
MHP Niksar İlçesi Yönetim Kurulu Asil Üyeler;
1- Ali Körükçü
2- Ahmet Soysal
3- Mustafa Güzel
4- İsmail Kaya
5- Necmettin Korkmaz
6- İrfan Karakeleş
7- Kadir İncir
8- Ömer Duran
9- Bayram Yalçın Erdemir
10- Hasan Berdibek
11- Cavit Tatlı
12- Kemal Ceylan
13- Hami Hamarat
14- Murat Özata
15- Salih Yılmaz
16- Yusuf Uçar
17- Ayhan Üstün
18- Halis Yıldız
MHP Niksar İlçesi Yönetim Kurulu Yedek Üyeler;
1-Cevat Yılmaz
2-Süleyman Çifçi
3-Cihan Şahin
4-Mustafa Uçrak
5-Murat Korucu
6-Fazlı Akar
7-Emel Erdem
8-Nuray Çoban
9-Abdullah Eker
10-İsmet Paycı
11Duran Karlı
12-Salim Özyurt
13-İrfan Kılıç
14-Yüksel Candar
15-Nadir Evirgen
16-Adem Arslan
17-Emrah Çetin
18-Süleyman Koper