Tokat’ta düzenlenen Kulüplerarası İl Müsabakalarında büyük bir başarıya imza atarak il birincisi olan Niksar Belediye Spor Halk Oyunları Ekibi, Belediye Başkanı Semih Tepebaşı’nı makamında ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarete Ulvi Saime Kaya İlkokulu Müdürü Orhan Yıldız, Müdür Yardımcısı Hacı Zal ve antrenör Halil İbrahim Sezer de katıldı. İl şampiyonluğu sevinciyle belediyeye gelen ekip, elde ettikleri başarıyı Başkan Tepebaşı ile paylaştı.

Başkan Semih Tepebaşı, nazik ziyaretlerinden dolayı sporculara ve eğitimcilere teşekkür ederek, kazanılan il birinciliğinin Niksar adına büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti. Kültürel değerleri yaşatan ve geleneksel halk oyunlarını başarıyla sahneye taşıyan ekibin bölge yarışmalarında da Niksar’ı en güzel şekilde temsil edeceğine inandığını belirtti.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile sona ererken, Niksar Belediye Spor Halk Oyunları Ekibi’nin başarısı ilçede sevinçle karşılandı. Kültürümüzü yaşatan ve şehrimizin adını gururla duyuran sporculara başarılarının devamı dilendi.