• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • EKONOMİ
  • BİLİM VE TEKNOLOJİ
  • MAGAZİN
  • KÜLTÜR SANAT
  • GÜNDEM
  • SPOR
  • RESMİ İLANLAR
  • GÜNCEL
  • SİYASET
  • EĞİTİM
  • SAĞLIK
  • VEFAT
  • TEBRİKLER
  • NÖBETÇİ ECZANELER
  • YEREL
  • Ara
SON DAKİKA:
17:35
Kaya İsmet Özden Ortaokulu'nda Duygusal Veda: 3 Öğretmen Emekliye Ayrıldı
14:06
Niksar'da Vefa Rüzgarı: Şehitlerimiz ve Hz. Hüseyin Dualarla Anıldı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Niksar Belediyesi'nde Ekonomik Alarm: Maaşlar Yine Eksik Yattı!
GÜNDEM
Yayınlanma: 16 Nisan 2025 - 18:06

Niksar Belediyesi'nde Ekonomik Alarm: Maaşlar Yine Eksik Yattı!

Niksar Belediyesi’nde Maaş Kesintileri Devam Ediyor: personel ekonomik zorluklarla mücadele ediyor!

GÜNDEM
16 Nisan 2025 - 18:06
Yorumlar
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Niksar Belediyesi'nde Ekonomik Alarm: Maaşlar Yine Eksik Yattı!

Niksar Belediyesi’nde Maaş Kesintileri Devam Ediyor: personel ekonomik zorluklarla mücadele ediyor!
Niksar Belediyesi çalışanları bir süredir maaşlarını kesintili şekilde almak zorunda kalıyor. Belediyenin içinde bulunduğu mali sıkıntılar nedeniyle birkaç ayda bir olduğu gibi, Nisan ayında da personel maaşları eksik yatırıldı.
Önceki dönemden kaynaklı Belediye borçlarının artmasıyla birlikte başlayan kesintiler, belediye personelini ekonomik olarak zor durumda bırakıyor. Geçim sıkıntısı çeken çalışanlar, maaşlarındaki bu kesintiler nedeniyle hem ev ekonomilerini döndürmekte zorlanıyor hem de iş motivasyonlarını kaybettiklerini ifade ediyor.
İsmini vermek istemeyen bir belediye çalışanı, “Zaten geçinmekte zorlanıyoruz. Neredeyse her ay kesintili maaş aldığımız için borçlarımız birikiyor. Ev kirası, fatura, mutfak masrafları derken elimizde bir şey kalmıyor. Zaten içeride birikmiş maaşlarımız da var, bunların ödemesi de ne zaman yapılacak onu da bilmiyoruz. Bu durumun ne zaman düzeleceğini bilmiyoruz” diyerek yaşanan mağduriyeti dile getirdi.

YETKİLİLERDEN BİR AÇIKLAMA YOK!
Belediye yetkililerinden ise şu ana kadar kamuoyuna yönelik resmi bir açıklama yapılmadı. Personel, maaşların ne zaman tam olarak ödeneceğine dair bir bilgi verilmemesinden de şikayetçi.

NİKSAR DANİŞMEND HABER
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
Akif
9 ay önce

Sorsan en iyisi kendileri :) Yönetime gelmeden önce bu kadar borc olduğunu bilmiyormuş :) Belediye memurunun maaşını nasil kesebiliyor hadi kesti bu kesintiyi nasil meşrulaştiriyor ,sıradanlaştırıyorlar bu memur çalışanların kesintisine nasil cürret edebiliyor hakikaten helal olsun hakikaten bu bir meydan okuma adamlar şehri biz kendi usulümüzle yönetiyoruz diyorlar:)

Cevapla
Beğen (1)
Beğenme (0)
selahattin s.
1 yıl önce

her sene kurban bayramında kurban kesenler bu sene milletin kestiğini bekleyecek sahi ne olmuştu.

Cevapla
Beğen (4)
Beğenme (0)
Ortak
1 yıl önce

Yeni yönetimin ilk icraatı eski yönetimin yapmıs olduğu iş ve işlemleri incelemek araştırmak üzere bir komisyon kurmak olmuştu, ne oldu ne buldular yada araştırdılar mı? Kimse birşey bilmiyor ve kimsede bir açıklama yapmıyor bununla ilgili

Cevapla
Beğen (15)
Beğenme (0)
Eee bu iş böyle
1 yıl önce

Herkes tercihlerinin sonucuna katlanacak .

Cevapla
Beğen (16)
Beğenme (0)
.. Fatih
1 yıl önce

Yazık günah bunlarda Allah korkusu da kalmamıs 1 senedir eksik maaş vermek nedir hem sosyal hakları kes hem de yarım maaş ver

Cevapla
Beğen (12)
Beğenme (0)
Adem
1 yıl önce

Belediyeyi borçlu diyerek yüzlerce garibanın hakkına çökmek nasıl bir vicdan madem maaşları odeyemiyorsunuz neden onlarca işçi aldınız ve almayı planlıyorsunuz borçlarrından dolayı ağlayan işçileri biliyorum bunun hesabını veremeyeceksiniz. Semih tepebaşı işçileri seçim zamanı gezerken haklarınızı iyileştireceğim diye gezdi ama sonuç hüsran.

Cevapla
Beğen (18)
Beğenme (0)
İnşallah …
1 yıl önce

3.başkan yardımcısını da almışlar. Şimdi ödenir inşallah maaşlar

Beğen (11)
Beğenme (0)
Hayırdır ?
1 yıl önce

Paraları yok diyorsunuz. 3.başkan yardımcısı atanmış. ???? para var demekki

Cevapla
Beğen (14)
Beğenme (0)
Niksarlı sosyalci
1 yıl önce

Grev yapsın çalışanlar. Yapabilirlerse tabi:D

Cevapla
Beğen (15)
Beğenme (0)
Ülkücü Hareket
1 yıl önce

Azmi başkan olsaydı bunlar olmazdı cCc

Cevapla
Beğen (12)
Beğenme (4)
Ülkücü Reis
1 yıl önce

Belediyede onlarca gereksiz kadro var. Yarısını çıkarsın işten. Zaten hakkıyla iş yapan az.

Cevapla
Beğen (6)
Beğenme (7)
Yunus emre arslan
1 yıl önce

Maaşlar eksik yatıyor anlasılan ücret Nisan ayında da kesintili yattı ve Niksar belediyesi çalışanlarının içerisinde neredeyse hacizlik konuma geldiler konuyla alakalı işinden olmak istemeyen belediye çalışanları bu durumu şikayet dahi edemiyor. Şikayet edecekleri bir merci de kalmamış gibi gözüküyor.

Cevapla
Beğen (17)
Beğenme (1)
İsmail
1 yıl önce

Mahkeme var çatır çatır alır suç şuan yapılan

Beğen (9)
Beğenme (1)
niyazi
1 yıl önce

niksar belediyesi hiçbir zaman borçsuz bir belediye olmamıştı gelen de tek çare benim diye başa geldi. bunu unutmamak lazım

Cevapla
Beğen (14)
Beğenme (2)
hasan k
1 yıl önce

semih başkan borçlu bir belediye olduğunu biliyordu.biz gelirsek maaş sıkıntısı olmaz diyordu.ne oldu 2024 yılı nisan ayından beri millet ekmeğe muhtaç oldu.Bunu haber yapmak için neden bunca ay beklediniz,habercilik bu mu diğer gazeteden hiç ses yok tabi

Cevapla
Beğen (13)
Beğenme (2)
Söz halkın
1 yıl önce

Ne yani belediyenin suçu işini yapan gazeteci arkadaşlara mu uzandı ! Çalışanlar ses verdi demek ki onlarda işlerini yaptı Hasan bey asıl yargılanacağı kenara atıp başka kaos çıkarmayın bence

Beğen (5)
Beğenme (4)
Niksarlı Ülkücü
1 yıl önce

hiç vermesinler bence. ne iş yapıyorlar sanki...

Cevapla
Beğen (5)
Beğenme (9)
hasan k.
1 yıl önce

tam olarak ne iş yapmaları gerekiyor almaları gereken ücreti hak etmeleri için ve bu maaş vermemek için bahane midir. İnsanlar ev geçindiriyor beyefendi. Beynimizi kullanalım biraz.

Beğen (13)
Beğenme (1)
Muhtar
1 yıl önce

başkan 1 gün dahi maaşlarınız eksik yatmayacak sözü verdiği halde geldiği günden beri eksik maaş alıyorlar

Cevapla
Beğen (16)
Beğenme (0)
Hüseyin
1 yıl önce

Anayasa’nın 55. maddesi ve 657 sayılı Kanun’un 164. maddesi uyarınca, memurun ücreti “hakediş” niteliğindedir ve tam olarak ödenmesi gerekir. Eksik ödeme, hukuka aykırıdır ve memurun yasal haklarının ihlali söz konusu

Cevapla
Beğen (16)
Beğenme (0)
Ortak
1 yıl önce

Önceki belediye yönetiminin Yüzünden Ödeyemezler neden Niye ödeyemediklerini açıklamalılar yeni yönetim neden susuyor şimdiki belediye başkanı derhal açıklama yapsın bu işi tadı tuzu kalmadı 10 yıl Niksar da belediyeye ait kaç tane iş yeri ve arsası satıldı.Yanlış Kim yaptı ise derhal araştırılması soruşturulması lazım Bir not Çamdan Kavaktan Bir şey notu ben Fetöyü ve Fetöcüleri hiç sevmem haaaa.....

Cevapla
Beğen (9)
Beğenme (1)
Ayşen
1 yıl önce

Özdilek bey zamanında maaş sıkıntısı olduğunu hiç hatırlamıyorum .

Cevapla
Beğen (16)
Beğenme (8)
Hasan yuce
1 yıl önce

Belediye baskani semih tepebasi borclu ve batak belediye devraldi bu zordurumda bile baskan cokta guzel hizmetlere imza atiyor evet personel mali sıkıntı cekmekte bunun suclusuda semih tepebası degil donemin belediye baskanı ozdilek ozcandir

Cevapla
Beğen (19)
Beğenme (21)
....
1 yıl önce

Personel 1 senedir maaş alamıyor sosyal hakları kesilmiş bu hala çok güzel işleri imza atıyor yazıyor sen yarım maaş al bakalım ne olacak

Beğen (14)
Beğenme (0)
Zehra yılgın
1 yıl önce

Helal olsun Danişmend gazetesi . Haklının yanındasınız . Çekinmeden korkmadan menfaatsizsizce umarım sizi örnek alır bazı basıncılar …

Cevapla
Beğen (22)
Beğenme (1)
Yeşil niksar danişmend:)
1 yıl önce

Zaten ötekinde Türkçe okuma yazmayı bile bilen yok:) onların işi tamamen duygusal????

Beğen (2)
Beğenme (0)
Doğrucu
1 yıl önce

Ak ak diyorlardı . Gene desinler ????

Cevapla
Beğen (16)
Beğenme (2)
Serdar yıldız
1 yıl önce

İşçiler icralık oldu o ne olacak bunca mazlumun ahı hele geçen gece gördüm o çöpçüler yağmurda ıslanmış sıpa ya dönmüşler

Beğen (13)
Beğenme (0)
İlginizi Çekebilir
Tokat’ta Kadın Girişimciliğine Yeni Bir Soluk
Tokat’ta Kadın Girişimciliğine Yeni Bir Soluk
CHP Tokat İl Başkanı Çağdaş Kurtgöz’den Sert Mesaj: “Hodri Meydan”
CHP Tokat İl Başkanı Çağdaş Kurtgöz’den Sert Mesaj: “Hodri Meydan”
NİKSAR'DAN DÜNYA KUPASI'NA UZANAN BİR VEFA HİKAYESİ!
NİKSAR'DAN DÜNYA KUPASI'NA UZANAN BİR VEFA HİKAYESİ!
Niksar'a Bir Darbe Daha! Niksar Nereye Koşuyor?
Niksar'a Bir Darbe Daha! Niksar Nereye Koşuyor?
Son Haberler
Niksar'da Peş Peşe Traktör Kazaları: 5 Yaralı
Niksar'da Peş Peşe Traktör Kazaları: 5 Yaralı
Kaya İsmet Özden Ortaokulu'nda Duygusal Veda: 3 Öğretmen Emekliye Ayrıldı
Kaya İsmet Özden Ortaokulu'nda Duygusal Veda: 3 Öğretmen Emekliye...
Tokat’ta Çocuklar Şenlendi: Oyuncak Müzesi Açıldı
Tokat’ta Çocuklar Şenlendi: Oyuncak Müzesi Açıldı
Niksar'da Vefa Rüzgarı: Şehitlerimiz ve Hz. Hüseyin Dualarla Anıldı
Niksar'da Vefa Rüzgarı: Şehitlerimiz ve Hz. Hüseyin Dualarla Anıldı
Yangın Üssü Tokat'ı Koruyacak
Yangın Üssü Tokat'ı Koruyacak
CHP Tokat İl Başkanlığı'ndan Şehit Aileleri ve Gazilere Anlamlı Ziyaret
CHP Tokat İl Başkanlığı'ndan Şehit Aileleri ve Gazilere Anlamlı Ziyaret

Ana Sayfa
EKONOMİ
BİLİM VE TEKNOLOJİ
MAGAZİN
KÜLTÜR SANAT
GÜNDEM
SPOR
RESMİ İLANLAR
YEREL
NÖBETÇİ ECZANELER
TEBRİKLER
VEFAT
SAĞLIK
EĞİTİM
SİYASET
GÜNCEL
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • EĞİTİM
  • GÜNCEL
  • SAĞLIK
  • SİYASET
  • TEBRİKLER
  • VEFAT
  • YEREL
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Tokat Haber | Tokat Son Dakika Haberleri