Cumhuriyet’in 102. yılı ve 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla Niksar’da çelenk sunma töreni gerçekleştirildi.

Hükümet Konağı önünde düzenlenen törende, Niksar Kaymakamı Kadir Perçi, Garnizon Komutanı Yüzbaşı Ufuk Erden ve Niksar Belediye Başkanı Semih Tepebaşı, Atatürk Anıtı’na çelenk sundu. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından Kaymakam Perçi, makamında tebrikleri kabul etti.

Törene Kaymakam Perçi, Garnizon Komutanı Yüzbaşı Erden, Belediye Başkanı Tepebaşı’nın yanı sıra şehit yakınları, gaziler, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, kurum müdürleri, öğrenci grupları ve çok sayıda vatandaş katıldı.



