Niksar’ın Çamiçi Yaylası Şirinoba mevkisinde çıkan otomobil yangını paniğe neden oldu. Henüz belirlenemeyen bir nedenle alev alan araç, kısa sürede tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Yangını fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye Niksar Belediyesi İtfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerine kısa sürede ulaşan ekipler, yaklaşık 30 dakika süren yoğun çalışmanın ardından yangını kontrol altına alarak söndürdü.

Yangında can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, otomobil büyük çapta maddi hasar gördü. Alevlere teslim olan araç kullanılamaz hale gelirken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
