Niksar’da, belediye ekipleri halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Niksar Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerince yürütülen larva ile mücadele kapsamında, ilçe genelinde ilaçlama çalışmaları aralıksız devam ediyor.

Ekipler, özellikle kanalizasyon bacaları, dere yatakları ve ahır bölgelerinde yoğunlaşarak, haşere oluşumunun önüne geçmeyi hedefliyor. Titizlikle sürdürülen çalışmalar sayesinde yaz aylarında artış gösteren sinek ve benzeri zararlıların kontrol altına alınması amaçlanıyor.

Belediye yetkilileri, vatandaşların daha sağlıklı ve temiz bir çevrede yaşamlarını sürdürebilmeleri için ilaçlama faaliyetlerinin belirli bir plan ve program dahilinde devam edeceğini belirtti.