Niksar'da 2024-2025 eğitim öğretim yılının ikinci döneminde, ilçe genelindeki okullarda personel ve öğrencilerin güvenli, huzurlu ve sağlıklı bir şekilde eğitim faaliyetlerini sürdürebilmeleri amacıyla Okul Güvenliği ve Okul Aile Birliği Toplantısı düzenlendi.

Halk Eğitim Merkezi konferans salonunda Kaymakam Ekrem Çeçen başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, emniyet, asayişin sağlanması ve trafik güvenliğine yönelik alınan tedbirler gözden geçirildi. Ayrıca, yapılacak etkin denetimlerle bu tedbirlere uyulmasının sağlanması konusunda değerlendirmeler yapıldı.
Toplantının sonunda Kaymakam Ekrem Çeçen ve protokol üyeleri, köy ve mahalle muhtarları, okul müdürleri ile okul aile birliği başkanlarının görüş ve önerilerini dinledi. Katılımcıların taleplerinin çözümü için gerekli çalışmaların yapılacağı belirtildi.
