Niksar’da mübarek Ramazan ayının yaklaşmasıyla birlikte şehirde manevi atmosfer hissedilmeye başlandı. Niksar Belediyesi tarafından hazırlanan Ramazan mahyası, tekrardan bu Ramazan'da Keşfi Camii bölgesine asılarak Keşfi Meydanı’nı renklendirdi.
On bir ayın sultanı Ramazan’ın huzur ve bereketini şehrin her köşesine taşımayı amaçlayan çalışma, vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı. Akşam saatlerinde ışıklarıyla dikkat çeken mahya, Ramazan coşkusunu Niksar sokaklarına yansıttı.
Niksar Belediyesi’nden yapılan açıklamada, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren bu mübarek aya hep birlikte kavuşmanın mutluluğunun yaşandığı belirtilerek, tüm hemşehrilere hayırlı Ramazanlar dilendi.
Mahya çalışması, Ramazan’ın manevi iklimini Keşfi Meydanı’nda hissettiren anlamlı bir hazırlık olarak değerlendirildi.
YEREL
Yayınlanma: 17 Şubat 2026 - 11:27
Niksar'da Ramazan Mahyası Keşfi Meydanı'nı Aydınlattı
Niksar’da mübarek Ramazan ayının yaklaşmasıyla birlikte şehirde manevi atmosfer hissedilmeye başlandı.
YEREL
17 Şubat 2026 - 11:27
İlginizi Çekebilir