NİKSAR’DA VEFAT EDEN TÜM ESNAFLAR İÇİN DUA EDİLDİ
Niksar’da Ahilik Haftası kapsamında ebediyete irtihal etmiş tüm esnaflar için dua edildi.
Niksar’da Ahilik Haftası münasebetiyle Esnaf ve Sanatkarlar Odası ile İlçe Müftülüğünce merkez Keşfi camiinde düzenlenen Mevlid programında ebediyete irtihal eden esnaflar için dua edildi.
Niksar Belediye Başkanı Özdilek Özcan da sosyal medya hesabından paylaşımda bulunarak “Aramızdan ayrılan tüm esnaflara Allah’tan rahmet diliyorum.” İfadelerine yer verdi.
