Niksar kaymakamı Kadir Perçi, Ramazan ayının huzur ve bereketini paylaşmak amacıyla Bağlar Mahallesi’nde ikamet eden Güçlü ailesinin iftar sofrasına misafir oldu.
Gerçekleştirilen ziyarete Kaymakam Perçi’nin eşi Fadime Perçi, Sosyal Hizmet Merkezi Müdürü İlhami Öztürk ile Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Nagihan Arslan da eşlik etti.

Aile bireyleriyle birlikte orucunu açan Kaymakam Perçi, samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada vatandaşlarla hasbihal ederek talep ve görüşlerini dinledi. Sıcak sohbetlerin, gönül birliğinin ve paylaşma duygusunun ön plana çıktığı iftar programında Ramazan ayının birlik, beraberlik ve dayanışma ruhuna vurgu yapıldı.
Kaymakam Perçi, gösterdikleri misafirperverlik ve içten ev sahipliği dolayısıyla Güçlü ailesine teşekkür ederek, Ramazan ayının tüm hanelere sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.