31 Mart Yerel Seçimleri günden güne yaklaşırken aday adaylarının başvuruları ve kamuoyu ile adaylıklarını paylaşmaları sürüyor. Nurettin Keleş de Niksar’ın Serenli (Avara) Kasabası’na hizmet etmek için aday adaylık başvurusu yapan ve adaylığını açıklayan isimlerden oldu. Aynı zamanda Serenli (Avara) Belediyesi’nin mevcut Belediye Başkanı olan ve 4 dönemdir Belediye Başkanlığını sürdüren Nurettin Keleş, Ankara’da MHP Genel Merkezinde Serenli Halkına tekrar hizmet edebilmek adına Serenli Belediye Başkanlığı aday adaylığı başvurusunu tamamladı.
Sosyal medya üzerinden paylaşım ile kamuoyuna tekrar aday olduğunu duyuran Nurettin Keleş, “Serenli kasabımıza hizmet etmek adına MHP Genel Merkezi’ne adaylık başvurumuzu yaptık. Bilge Liderimiz Sayın Genel Başkanımız Devlet Bahçeli’yi de ziyaret ettik. Liderimiz SERENLİ Kasabasına yapacağımız hizmetlerin sonuna kadar destekçisi olacağının sözünü verdi. Memleketimize, beldemize hayırlı olsun.” İfadelerine yer verdi.

Dalgalanan iyi den mi olsaydı!!!
Nurettin Başkanın aday olması iyi de artık MHP'den olmasa iyiymiş.