Zile’nin 19. Yüzyılda inşa edilen, mimarisi ve mihrap süslemeleriyle dikkat çeken, ecdat mirası Şeyh Ethem Çelebi Camisi’nde yürütülen restorasyon çalışmaları bitti. Cami, düzenlenen açılış töreninin ardından vatandaşların ibadetine kazandırıldı.

Açılış törenine Tokat Valisi Abdullah Köklü, AK Parti Tokat Milletvekili Mustafa Arslan, Tokat İl Müftüsü Esat Yapıcı, protokol mensupları ve vatandaşlar katılım sağladı. Titizlikle yürütülen restorasyon çalışmalarının ardından tekrar hizmete başlayan cami, dualar eşliğinde gerçekleşen açılışın ardından bugün Ekim ayının ilk cuma namazında cemaat ile buluştu.
