Ordu’nun önemli turizm noktalarından Boztepe’ye ulaşımı sağlayan teleferik hattı, yaklaşık bir ay süren bakım çalışmalarının ardından yeniden hizmete açıldı. Büyükşehir Belediyesi ile üretici firmanın ortaklaşa yürüttüğü bakım çalışmalarıyla hattın güvenliği artırıldı.
Ordu’nun simge noktalarından biri olan ve kentin turizminde önemli bir yere sahip Boztepe’ye ulaşımı sağlayan teleferik hattı, bakım çalışmalarının tamamlanmasının ardından yeniden hizmet vermeye başladı.
10 ŞUBAT’TA BAKIMA ALINMIŞTI
Ordu’nun “misafir odası” olarak nitelendirilen Boztepe’ye ulaşımı sağlayan teleferik hattı, 10 Şubat 2026 tarihinde bakım ve revizyon çalışmaları için geçici olarak hizmete kapatılmıştı. Yaklaşık bir ay süren çalışmaların ardından teleferik hattı tekrar vatandaşların kullanımına açıldı.
BAKIM ÇALIŞMALARI 1 AY SÜRDÜ
Ordu Büyükşehir Belediyesi ile üretici firmanın ortaklaşa yürüttüğü bakım çalışmaları 13 Mart’ta tamamlandı. Bu süreçte teleferik direkleri üzerindeki bataryalar hattan indirilerek revizyon işlemleri gerçekleştirildi.
Ayrıca tesisin tüm kaynak noktalarında tahribatsız muayene yöntemi uygulanarak güvenlik kontrolleri yapıldı.
Yapılan bakım ve kontrol çalışmalarının ardından teleferik hattının güvenliği artırılarak yeniden hizmete açıldığı bildirildi. Özellikle yerli ve yabancı turistlerin yoğun ilgi gösterdiği Boztepe Teleferik Hattı, Ordu’da turizmin önemli ulaşım noktalarından biri olmayı sürdürüyor.
YEREL
Yayınlanma: 17 Mart 2026 - 10:59
Tokat'ın Komşusunda Teleferik Yeniden Faaliyete Geçti
Ordu’nun önemli turizm noktalarından Boztepe’ye ulaşımı sağlayan teleferik hattı, yaklaşık bir ay süren bakım çalışmalarının ardından yeniden hizmete açıldı.
YEREL
17 Mart 2026 - 10:59
İlginizi Çekebilir